Sunday, January 15, 2012

Kebizian melanda

Alhamdulillah, masih bernafas di bumi Mu ini...

Cuaca agak panas sejak akhir2 ini, memandangkan hujan asyik turun je di bumi klang ni..Cuaca nya saling tak tumpah macam lepas bah..terik & panas , silau pandangan ku...
Dah hampir 2 minggu juga anak-anak bersekolah.Aizat enjoy & suka dengan kelasnya, 1 Adam di SRA Sungai Udang sesi pagi sampai pukul 11 a.m. Mama Ina nya akan ambil dia, dan transit sekejap di rumah atoknya hingga la waktu nak ke Sek. keb Telok pulai tiba.Dalam kul 12.15, dia dah tertunggu -tunggu nak ke sekolah keb pula, kata makcunya.Kiranya dalam pukul 6 pm baru lah habis aktiviti dia sepanjang hari , 5 hari setiap minggu, maklumlah dah bergelar budak sekolah, begitulah jadual dia setiap hari..Penat juga Umi tengok jadual Abang Jat yang padat tu....
Zara pula di tadika Kemas, dah rezekinya disana. Bukan senang tau nak dapat masuk, lagi-lagi umur 5 tahun.Harapnya kakak suka dengan suasana sekolah baru...yang pasti, kakak suka dapat kawan baru!...Balik rumah siap nyanyi lagu sekolah dia...


Laptop kesayangan, hadiah dari Hubby hampir hancus!

Tahun ni, 2012 rasanya antara tahun2 yang mencabar minda sebagai parents.Agak sibuk dengan urusan kerja harian & urusan anak2 & suami.Apa pun kita mesti positif, dalam kebizian ini, dah hampir 5 buah buku aku baca...pencapaian terbaik setakat ini. Sekarang , kiranya aku ni dah kembali menjadi ulat buku!...Memang dah menjadi kemestian tiap bulan, ada saja buku2 yang akan di pinjam.So kalau sesiapa nak berkenalan, leh la cari aku kat library Shah alam lepas ni...


Kasut emas hadiah buat suami

Tahun ni , insyaAllah akan menjadi tahun paling berjaya dalam sejarah hidup kami berlima.

SAYA KAYA & BERJAYA!


No comments:

Post a Comment

Hottest Product