Monday, January 16, 2012

Trip Bumi Kenyalang

Actually trip ni masa cuti sekolah baru-baru ni.Disebabkan masa yang suntuk untuk kerja-kerja edit gambar, maka entri terpaksa di tunda sampai sekolah dah di buka.Maklum la, masa cuti sekolah, asyik merayap ajer, so lepas ni banyak nak share dengan semua gambar-gambar trip sepanjang cuti yang lepas.

Kali ni nak share fotoshoot yang sempat di buat masa di bumi kenyalang..tapi yang tak bestnya, kami 1 famili terpaksa cancell trip ni atas undangan 'Hari Konvo' tadika elit soleh Aizat.Konvo jatuh hari yang sama sepatutnya kami fly ke sana pada 28 Nov 2011. Apapun, ni foto-foto ori oleh famili Imi termasuklah FIL+MIL, SIL+famili serta adik ipar.Trip ni amat spesial sebabnya tiket tu di sponser sepenuhnya oleh MIL tercinta! Tiket MAS ok...tak de rezeki tuan rumah kali ni..

Pada yang nak merasa bergambar dengan 'Kuching' tu sambil-sambil bercuti @ urusan kerja, bolehlah book awal-awal tiket Air asia ke sana, jimat belanja.Banyak juga tempat-tempat exotic yg boleh korang lawat.Yang sedihnya, sampai sekarang tuan rumah tak pernah jejak kaki ke bumi kenyalang..Anyway,enjoyz the pic..


Rumah Bidayuh


Pokok periuk kera


penghuni sungai rejang


Orang utan in real life habitat


MIL & FIL tersayang


SIL with happy famili


 Nantikan pantai yang sangat cantik untuk you all plan bercuti ke sana...see ya!

No comments:

Post a Comment