Saturday, July 14, 2012

Permata Ku Sayang


Aku menulis dari hati, aku mencoret isi hati sendiri, agar insan tersyang ku mengetahuinya..
mencoret suka-duka kehidupan...selagi termampu,agar yang baik jadi teladan, yang kurang baik jadi sempadan..<_>
Aizat



Aghib

tengok, jem jln masa nak hantar aizat sek agama pagi-pagi.Alhamdulillah, SRA di selangor agak bagus, sekolah pun besar mcm sek.keb. Berkat kerajinan Aizat, dia dah lancar mengaji Al-quran pada umur belum sampai 7 tahun, pencapaian yg agak membanggakan, moga jadi contoh pada adik-adik..


Sekarang kan cuti sekolah, jalan lengang sikit,laluan dr MPK pun kira ok.teringat pula Aizat yg ditingglkan di kampung jengka.Last weekend, we all cuti ke sana.sempat juga tenangkan fikiran sambil panjat pokok rambutan kononnya nak amik buah paling segar.Sudahnya, kena gatal-gatal manja,maklum la dah lama tak redah daun pokok rambutan kan.Durian pun boleh tahan lebatnya.Sempat joging keliling kampung 2 kali sepanjang cutidi sana.




No comments:

Post a Comment

Hottest Product