Sunday, March 27, 2011

GEGAR BLOGGER BARU

Sememangnya saya blogger baru! tak caya cuba tengok follower saya...1 je...tapi tak pe, sebab kita baru bermual nak berkenalan dgn rakan2 maya sekalian...sudi2 la jadi teman saya ok.
Ni ada segmen yg memang menarik utk blogger2 baru join. Hope dapat join kali ni....sebelum ni dah terlepas peluang nak join.

Gambar ni menarik, sebab nampak cool je kan. plus sempoi!
kalau ada rakan2 semua nak join klik di sini yer...-->

Saya mem blog ni sebab nak capture kalau boleh every moment happend dlm hidup saya terutama pasal anak2 yg sedang membesar...Hope satu hari blog ni jadi rujukan they all bila besar nanti...agar sejarah keluarga tu tertulis di sini..wah besar jugak harapan aku tu yer...tapi ye la mana tahu, 50 tahun lagi semua tulisan2 ku jadi rujukan anak2/cucu2 /cicit aku kan...

apa pun en.Ben, sudi2 lah menjenguk blog saya yg tak seberapa ni...Syabas to you sebab organise segmen2 sebegini...

No comments:

Post a Comment