Sunday, March 18, 2012

Nampak lembut tapi suka Motorsport!

Salam & alhamdulillah, masih diberi kesihatan yg baik hingga saat ini...Hope rakan-rakan lain juga sihat & bahagia.Ya, kita kena hargai tiap apa yang kita miliki hari ni...lebih-lebih lagi kesihatan, walau byk mana wang yang kita ada, tak bermakna kalau badan sakit kan..Nilai kesihatan yg diberi oleh -Nya itu tidak boleh di tukar dengan wang ringgit...

Imi juga sudah mula peka tentang diri sendiri..Untuk dapatkan famili yang sihat & bahagia, Imi kena sihat dulu! Pernah kali tu, jatuh demam seminggu, habis huru- hara juga urusan harian kat rumah tu...kesian anak2 & hubby...Baru-baru ni, sempat juga tambah koleksi vitamin dr Amway, Nutrilite.Habis juga dalam RM160 utk Vit. C,Garlic & multi mineral..Alhamdulillah, badan semakin sihat & dapat fokus lebih pada kerja harian & bisnes sampingan.

Actually, nak share something pasal motorsport! Jangan ingat lelaki je tau boleh bercerita pasal kereta..Memang Imi jenis yang suka pada bidang motorsport...Tak tahu kenapa?? tapi tiap kali ada keluaran baru, mesti ambil tau...specially kereta yg sporty & nampak garang gitu..

Kali ni jom kita jenguk NISSAN galery yer...pergh, Aizat nya citarasa boleh tahan juga, dia amat suka Teana.Sampai hari-hari tanya,: "Umi, bila kereta Teana abang dia nak hantar?"..err...jawab Umi, Tahun 2013..."Berapa haribulan?...err..."Itu ,abang Jat kena jawab sendiri...hehe"..Mudah-mudahan doa anakku dimakbulkan...:-)




Ini ler Teana kesukaan Aizat...


Navara di book oleh adik Aghib

Dalaman Teana memang hebat & mewah, kagum sekejap.Nampak tak button start dia tu..


Apapun, memang hobi Imi usha-usha kereta yang design nya mengancam.Tapi takat ni belum berkesempatan nak jenguk Cycle & carriage.Silap haribulan, kalau pergi sana, orang buat tak nampak jer kita ni gamaknya kan..huhu.

Diam tak diam,akhirnya dapat juga memiliki sebuah MPV nissan dlm bulan puasa yang lepas..Thanks hubby.

Apa kereta idaman anda pula?
VIOS
GOLF
PASSAT
MYVI
CRV
X6
SLX

No comments:

Post a Comment

Hottest Product